vineri, 15 septembrie 2017

Ofertă ciudată



Cum faceți față celor care vă roagă să le scrieți lucrări?
Din păcate pentru ei și din fericire pentru toți cu care am colaborat, nu am făcut pentru cineva lucrări, nu am de gând să urmez astfel de practici și mă supără tare genul de oameni care mă încearcă.
Supărarea mea nu trebuie să dureze:))) În speranța că nu voi mai avea astfel de oferte, scriu aici pe Facebook, poate cineva va citi și va transmite și altora.
Dacă știți pe cineva căruia i-am scris lucrare, vă rog să mă anunțați să fiu informată.
Eu personal cunosc oameni pe care i-am inspirat cu lucrările mele, oameni care m-au citat, colegi care au compilat din ideile mele. Nu mă supăr pe cei care au plagiat de la mine. În sufletul lor, eu știu, ei mă apreciază și mă respectă.
Am o clasă de cel puțin 60 de învățători, profesori, educatori, manageri pe care i-am coordonat (îndrumat, ghidat, orientat, provocat, sfătuit) din anul 2008 la diverse lucrări de grad didactic, masterat, doctorat.
Port, cu drag, în suflet momentele colaborării noastre, caietele de sarcini pe care le făceam împreună, momentele de corecție, de revenire, de completare, de revizuire.
Un grad și un titlu se ia nu pe învățarea unei lucrări scrise de cineva, dar este rezultatul unei munci asidue, este urmarea vocației, este o cultură!
Inspirație urez tuturor și TIMP pentru a cerceta.
P.S. Nu am fost acuzată că scriu lucrări. Dar am oferte:))) de a le scrie, foarte des. M-am gândit că lumea mă crede disponibilă și deschisă pentru aceasta. Din păcate, nu!


Niciun comentariu: