Conducător al tezelor de masterat, specialitatea pedagogie generală
Conducător al tezelor de doctorat
(2019-2022), specialitatea 532.02.
Didactică școlară (limba și literatura română).
Numele,
prenumele doctorandului
|
Tema tezei de doctorat
|
1.
Trăistaru Rely-Monica
|
Tehnologii de învățare vizibilă a limbii și
literaturii române de către elevii claselor primare.
|
2.
Bogeanu Dorinel
|
Eficientizarea succesului elevilor claselor
primare prin abordarea personalizată a manualelor de limba și literatura
română.
|
3.
Codreanu Florina
|
Formarea competenței de ascultare activă la
elevii claselor primare.
|
4.
Aldea Mihaela
|
Metodologii de valorificare a
interdisciplinarității în formarea elevilor din clasele primare și gimnaziu a elementelor culturii
identitare
|
5.
Irina Elena-Roxana
|
Formarea imaginii de sine a elevilor claselor
primare în procesul receptării textului literar.
|
Anul susţinerii 2016
1.
Bujag Adriana. Eficienţa utilizării instrumentelor de evaluare
criterială prin descriptori.
2.
Berezovskaia Elena. Pragmatismul și eficientizarea
abordării stilurilor de învățare a elevilor claselor primare în demersurile
didactice.
3.
Cerlat Natalia. Valorificarea modelului învăţării depline și
contribuţia la dezvoltarea autonomiei elevului
4.
Constantinov Cornelia. Modalități de cercetare a
mediului educațional incluziv în cadrul procesului educațional în învățămîntul
primar.
5.
Juganari Rodica. Rolul
comunicării nonverbale a cadrului didactic în procesul de învățare a limbii
engleze
6.
Sîrbu Lilia. Contribuţia proiectelor de parteneriat educaţional în
dezvoltarea competenţei acţional-strategică la elevii claselor primare.
7.
Sologub Lilia. Valorizarea textului literar din perspectiva morfologiei basmului.
8.
Rusu Svetlana. Principii de dezvoltare a competențelor profesionale
a învățătorilor în contextul metodologiei didacticii interactive.
Anul susţinerii 2015
9.
Morari Anna. Dezvoltarea inteligenței emoționale la preșcolari prin activități specifice la întîlnirea de
dimineață. Nota 9. Pricochi Ecaterina. Metode şi procedee eficiente de
formare a deprinderii de citire cursivă în ciclul primar. Nota 10.
10. Druguș Virginia. Compunerile,
mijloc de cultivare și stimulare a creativității elevilor din ciclul primar.
Nota 10.
11. Susarenco Lilia. Evaluarea criterială bazată pe descriptori în învăţămîntul primar. Nota 9.
12. Grecu Mariana. Diversificarea metodelor de evaluare pentru optimizarea procesului de
învaţare activă în clasele I-IV. Nota
10.
13. Negură Tatiana. Contribuția activităților integrate pentru îmbogățirea vocabularului la preșcolari. Nota 10.
14. Perju Irina. Contribuţia lecturii interogativ- interpretative în socializarea copilului
la etapa preşcolară. Nota
9.
15. Untură Mariana. Valorificarea parteneriatelor
educaţionale în socializarea copiilor de vîrstă preşcolară. Nota 9.
16.
Jalba Inna. Eficiența metodelor alternative de
evaluare în dezvoltarea competențelor de autocunoaștere și a învăța să înveți. Nota 9.
Anul susţinerii 2014
17. Tcaci
Veronica. Valoarea educațională a metodei proiectului din perspectiva
activităților tematice. Nota 10.
18. Cimpac Natalia. Receptarea
textului literar din perspectiva tehnicilor transdisciplinare. Anul susţinerii
2014, Nota 10.
19. Apolschi Inga. Metodologia eficientizării
programului educaţional ,,pas cu pas” în învățămîntul primar. Anul susţinerii 2014, Nota 10.
Anul susţinerii 2013
20. Fricăţel Aurelia. Impactul orelor opţionale în dezvoltarea competenţei
acţional-strategice la elevii de vîrstă
şcolară mică. Anul susţinerii 2013, Nota 10.
21. Vîrlan Svetlana. Proiectarea
activităţilor de lectură în cadrul secvenţei de conţinuturi curriculare-tainele
cărţii. Anul susţinerii 2013, Nota 10.
Anul susţinerii 2012
22. Gavriliuc Larisa. Aplicarea metodologiei
de dezvoltare a autocunoaşterii la şcolarii mici prin intermediul textului
literar. Anul susţinerii 2012, Nota 9.
23. Bărbieru Ana. Managementul activităţilor extracurriculare în formarea
competenţei culturale a micului şcolar. Anul
susţinerii 2012, Nota 9.
24. Dubinin Elena. Metodologia
receptării cronotopului în opera literară de către elevii claselor primare. Anul susţinerii 2012, Nota 10.
25. Andruh Galina. Aplicarea
conceptelor şi a terminologiei specifice verbului în structurarea mesajelor comunicative la
elevii claselor a III-a - a IV-a. Anul susţinerii 2012, Nota 10.
26. Marin Ilie. Dezvoltarea la elevi a interesului
pentru opera de inspiraţie istorică în contextul educaţiei literar-artistice. Anul susţinerii 2012, Nota 9.
27. Morcov Viorica. Interacţiunea activităţilor
literar-artistice ale elevilor în dezvoltarea interesului pentru lectură. Anul susţinerii 2012, Nota 9.
28. Baltag Stela. Metodologia receptării
figurilor de stil în contextul valorizării operei literare. Anul susţinerii 2012, Nota 10.
Anul susţinerii 2011
29. Pascal Marcel. Отражение педагогических идеалов в педагогической печати издаваемой и
получаемой на территории бессарабии эпохи царизма и межвоенного периода. Anul susţinerii 2011, Nota 10.
30. Natalia Caşu. Dezvoltarea competenţei de
comunicare în contextul pluridisciplinarităţii. Anul
susţinerii 2011, Nota 9.
31.
Ilieş Diana. Condiţii
psihopedagogice de dezvoltare a creativităţii în contextul educaţiei
artistico-plastice (şcoala primară). Anul susţinerii 2011, Nota 9.
32. Bordea Olesea. Formarea identităţii etnice la adolescenţi din perspectiva
interculturală. Anul susţinerii 2011, Nota 9.