duminică, 10 aprilie 2011

Salonul Internațional de Carte pentru Copii și Tineret


Sâmbătă, 9 aprilie,  Salonul Internațional de Carte pentru Copii și Tineret.
Vântoiaca ne ameninţa să nu ieşim din casă, dar totuşi "drogaţi" de carte am purces ca  Don Quixote în luptă cu morile de vânt. 
Impresii:
""Adevărul" (cu seria de cărţi) ca la McDonalds. Oameni flămânzi de lectură? Acesta este impresionismul salonului. 


Buget:
Cu plăcere am lăsat vreo 700 de lei pe cărţi bune.


Beneficii:
 Multe autografe pentru feciorul mai mic, tot pentru el -  invitaţia de a participa la activitatea unor reviste pentru copii. 


Sentimente:


Albinuţa, recuperată... O pierdusem vreo 30 de ani urma... prin iarba de la Poşta Veche, unde aveam să fiu învăţătoarea pieselor mele de şah... 


Topul cărţilor cumprate de mine:


Aceasta este prima mea revoluţie. Furaţi-mi-o de Maria - Paula Erizanu.
De pe coperta 4: 
 - Copii, noi am semnat un contract cu părinţii voştri, dacă nu aveţi 18 ani, nu vă putem permite să ieşiţi la protest.
- Eu am 18 ani!
 - Nu contează. 


Organizatorilor: 
Vă mulţumim mult pentru această sărbătoare!

Niciun comentariu: