sâmbătă, 6 noiembrie 2010

De bine și de rău!

Zilele acestea am conversat cu o persoană care nu mă cunoaște de facto, îmi cunoaște doar activitățile. Discuția a durat vreo 15 minute fără ca Doamna să știe că eu sunt acea Mariana Marin, autoare de cărți, curriculum, etc.
A zis: - Măi, da se vorbește atâta despre această doamnă. 
Eu zic: - De bine sau de rău?
 Ea îmi zice:- Mai mult de bine decât de rău. 
O întreb: - Ce se spune de bine?
 Ea îmi răspunde neîntârziat: - Face atâtea materiale pentru profesori, o, bravo! 
Nu am avut răbdare să știu ce știe lumea de rău despre mine și o întreb imediat.
 Dumneaei îmi răspunde scurt: - Face atâtea materiale pentru profesori, o, Doamne! 

























2 comentarii:

Ioana spunea...

Felicitari pentru tot ceea ce faceti! Sunteti un adevarat profesionist!

Anonim spunea...

Felicitari!!! Ai destins foarte multe!!! Intradevar esti o adevarata profesionista!!!