joi, 29 septembrie 2022

Veniți să vedeți spectacolul „FRUNZE DE DOR”

 Am crescut cu Trofimaș, Rusanda, Domnica, Gheorghe și Scridon din „Frunze de dor” prin textele literare din clasele primare.

Am pătruns în esența teoriei literare a romanului la liceu, empatizând cu personajele literare și pe alocuri, ne-am ghidat în carieră după modelul Rusandei, alegând profesia de învățătoare.
Am „descusut” textul din punct de vedere metodic, valorizând experiența de cititor din perspectiva valorilor in actu ale operei literare.
Dar ceea ce am trăit la spectacolul de aseară la Teatrul Național „Mihai Eminescu” a răvășit toate experiențele și m-a determinat la o proaspătă lectură și la o regândire a sensului vieții.
Războiul, gura satului, erosul interzis, firescul, familia, dragostea, incertitudinile - peregrinări ale spectacolului - toate care ne-au dus ca pe val.
Vă recomand cu încredere să ajungeți la spectacol sau să ajungeți să-l revedeți.
Veniți să vedeți spectacolul „FRUNZE DE DOR”
după Ion Druță în regia și adaptarea lui Alexandru Cozub, scenografie: Iurie Matein, pictorul de costume: Stela Verebceanu; mișcarea scenică: Oleg Mardari
Și cel mai important să savurați din actorii noștri preferați Angela Ciobanu, Vlad Ropot, Rusanda Radvan, Corina Rotaru, Ana Tcacenco etc.

Niciun comentariu: